Nieuwe trucks

GRONDVERZET

MAXIMALISEER HET AANTAL RITTEN

Hét ideale voertuig voor grondwerken

Voertuigen in de grondverzetsector staan bloot aan extreme gebruiksomstandigheden met regelmatige overbelasting en continue inzet op een stoffige, modderige ondergrond met grote hoogteverschillen. Om in te spelen op de zware eisen van deze sector biedt Renault Trucks de gamma’s C en K aan die bekend staan om hun kwaliteit en robuustheid. Het comfort voor de chauffeurs in de cabine is van hetzelfde niveau als dat van voertuigen voor de lange afstand.

Optimaal laadvermogen, versterkt chassis, onderdelen getest om bestand te zijn tegen zware werkomstandigheden: met de gamma’s C en K kunt u het aantal ritten maximaliseren ten behoeve van een hogere productiviteit.

380 mm

GRONDSPELING ONDER AS 380 MM
om toegang te hebben tot alle soorten terrein en obstakels ongehinderd te kunnen nemen.

OFFROAD-MODUS VOOR GEBRUIK OP WERVEN
wijzigt de schakelstrategie met het oog op een aangepast rijgedrag op werven.

VOORBEREIDINGEN VOOR OPBOUW
dankzij de platen en bevestigingsbeugels aangebracht op de langsliggers en de elektrische interfaces tussen chassis en cabine.

WERVELLUCHTFILTERING
versterkt, waardoor minder onderhoud is vereist en de motor dagelijks intensief kan worden gebruikt.

Optidriver Xtrem
specifiek voor zware grondverzettoepassingen.

OPSTAPTREDE AAN ZIJKANT VOOR TOEGANG TOT CARROSSERIE
om de vracht gemakkelijk te kunnen inspecteren.

 

 

Uw voertuigconfiguratie

Renault Trucks K
BAKWAGEN 6X4, 8X4 EN 8X6

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Dieselmotor met 6 cilinders in lijn, 4 kleppen per cilinder, distributie aan achterzijde
  • Cilinderinhoud 10,8 l (DTI 11) en 12,8 l (DTI 13)
  • Maximum vermogen: 338 kW (DTI 11) en 382 kW (DTI 13)
  • Maximum koppel: 2.200 Nm (DTI 11) en 2.550 Nm (DTI 13)

Versnellingsbak

  • Optidriver XTREM, gerobotiseerde versnellingsbak

Krachtafnemers

  • KRACHTAFNEMER S81 - 1.000 Nm of S84 - 500 Nm

Retarder

  • Optibrake met een vermogen van tot wel 300 kW (DTI 11) of 382 kW (DTI 13)

Cabine

  • Day cab: dagcabine met standaard dak

Banden

  • 13 R22.5 of 315/80 R22.5

Veringen

  • Voorvering mechanisch met een capaciteit van 9 t
  • Achtervering beschikbaar in 26, 32 of 38 t

Aanbevolen opties

  • Voorfilter op basis van wervellucht afgestemd op een stoffige omgeving
  • Elektrische interfaces voor carrosseriebouwers
  • Bevestigingsbeugels en platen voor chassis
  • Twee oranje zwaailichten
  • Opstaptrede aan zijkant voor toegang tot lading

 

Renault Trucks C
BAKWAGEN 6X4, 8X2*6, 8X4 EN OPTITRACK

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Dieselmotor met 6 cilinders in lijn, 4 kleppen per cilinder, distributie aan achterzijde
  • Cilinderinhoud 10,8 l (DTI 11) en 12,8 l (DTI 13)
  • Maximum vermogen: 338 kW (DTI 11) en 382 kW (DTI 13)
  • Maximum koppel: 2.200 Nm (DTI 11) en 2.550 Nm (DTI 13)

Versnellingsbak

  • Optidriver XTREM, gerobotiseerde versnellingsbak

Krachtafnemers

  • KRACHTAFNEMER S81 - 1.000 Nm of S84 - 500 Nm

Retarder

  • Optibrake met een vermogen van tot wel 300 kW (DTI 11) of 382 kW (DTI 13)

Cabine

  • Day cab: dagcabine met standaard dak

Banden

  • 13 R22.5 of 315/80 R22.5

Veringen

  • Voorvering mechanisch met een capaciteit van 9 t
  • Achtervering beschikbaar in 21 of 26 t

Aanbevolen opties

  • Voorfilter op basis van wervellucht afgestemd op een stoffige omgeving
  • Bevestigingsbeugels en platen voor chassis
  • Elektrische interfaces voor carrosseriebouwers
  • Twee oranje zwaailichten
  • Opstaptrede aan zijkant voor toegang tot lading
  • Aandrijfas PMR 2.191 met naafreductie
  • Optitrack-systeem waarbij de vooras is uitgerust met twee hydraulische motoren
  • Bumpers van 100% staal