• facebook
  • twitter

EEN TRUCK DIE
UW RENDEMENT VERHOOGT

Renault Trucks Renault Maxity RENTABILITEIT Euro 6
  • LANGERE ONDERHOUDSINTERVALLEN (40000 KM)
  • LEVERBAAR IN 2 VERMOGENS (130 EN 150 PK)

TOT 350 NM KOPPEL

MAXIMUM KOPPEL VANAF 1100 OMW/MIN

Renault Trucks Renault Maxity RENTABILITEIT Euro 6
  • 3 WIELBASISVARIANTEN LEVERBAAR
  • VOORBEREIDINGEN VOOR CARROSSERIEBOUWERS (SPECIFIEKE ACTIVERINGSKNOPPEN VOOR CARROSSERIE-UITRUSTINGEN, ELEKTRISCHE INTERFACES AANWEZIG)
  • PTO'S VOOR AANDRIJVING VAN CARROSSERIE-UITRUSTINGEN TYPE KRAAN, KIEPBAK, HOOGWERKER

Met de nieuwe Euro 6-motor wordt de schadelijke uitstoot gereduceerd. Door gebruik te maken van slimme technologieën zoals de Eco-modus, zorgen deze motoren voor een aanzienlijke brandstofbesparing.

  • ECO-MODUS

    standaard leverbaar op alle voertuigen, voor een optimaal brandstofverbruik.

    ECO-MODUS STANDAARD OP ALLE VOERTUIGEN

  • ADBLUE®-TANK

    geplaatst aan bijrijderszijde, meteen Adblue capaciteit van 17,5 l, vooreen actieradius tot wel 8.000 km.

Met een kleine draaicirkel, korte vooroverbouw en compacte cabine zorgen de eigenschappen van de Renault Maxity ervoor dat u moeiteloos de hele stad door kunt rijden, zelfs door de smalste straatjes.

Renault Trucks biedt een breed scala aan voertuigen aan om alle beroepsgroepen te kunnen bedienen: materiaaltransporten, bezorgdiensten, verhuizingen, koeltransporten, hoogwerkers en vuilniswagens.

  • MAXIMAAL LAADVERMOGEN 2.681 kg

    Pack payload

    Voor het optimaliseren van het laadvermogen:

EEN TRUCK WAAR
U OP KUNT VERTROUWEN

Renault Trucks Renault Maxity ROBUUSTHEID Euro 6
  • 2 VERSTERKTE VEERBLADEN ACHTER

  • AANDRIJFAS ZONDER KOPPELBEGRENZING

  • BELASTING OP ACHTERAS TOT 3300 KG (3,5 T HD EN 4,5 T)

  • BELASTING OP VOORAS TOT 1750 KG
  • CHASSIS MET U-VORMIGE LANGSLIGGERS
  • VERSTERKTE LAATSTE DWARSBALK ACHTERZIJDE (3,5 EN 4,5 T)
  • DUBBELLUCHT
  • VERSTERKTE ACCU (TWEEMAAL 12V - 130 Ah)

GCW TOT 8 TON

EEN CHASSIS VAN HET VRACHTWAGENTYPE

Het chassis van de Renault Maxity met de U-vormige stalen langsliggers, zorgt voor maximale robuustheid, betrouwbaarheid, laadvermogen en levensduur.

Het chassis van de Renault Maxity met de U-vormige stalen langsliggers, zorgt voor maximale robuustheid, betrouwbaarheid, laadvermogen en levensduur.

EEN TRUCK WAAR
UW CHAUFFEURS TROTS OP ZIJN

Renault Trucks Renault Maxity COMFORT Euro 6
  • CENTRAAL DIGITAAL DISPLAY EN MULTIFUNCTIONELE BOORDCOMPUTER

  • ECO-MODUS OM HET BRANDSTOFVERBRUIK TE OPTIMALISEREN

  • IN HOOGTE EN HOEK VERSTELBAAR STUURWIEL

  • KNOP VOOR UITSCHAKELING ESC-SYSTEEM (ELECTRONIC STABILITY CONTROL)

  • OPBERGBAK VOOR DOCUMENTEN VAN A4-FORMAAT

  • RADIO (USB-/AUX-AANSLUITING, BLUETOOTH®, CD/MP3, HANDSFREE-TELEFOONFUNCTIE)

ALLES BINNEN HANDBEREIK

Dankzij de multifunctionele boordcomputer en het in twee richtingen verstelbare stuurwiel kan de bestuurder zijn aandacht op de weg houden.
Renault Trucks Renault Maxity COMFORT Euro 6
  • INSTAPHOOGTE CABINE VANAF 413 MM
  • BESCHERMDE INSTAPTREDE
  • AUTOMATISCHE DEURVERGRENDELING

UITVOERING MET DUBBELE CABINE VOOR HET VERVOER VAN PERSONEEL (TOT 6 ZITPLAATSEN)

De ruime cabine biedt volop verblijfscomfort aan drie personen. Dankzij de vele opbergmogelijkheden hebt u alles binnen handbereik om uw opdracht tot een goed einde te brengen.

Een goed toegankelijke cabine verlicht de dagelijkse werkzaamheden van de chauffeur. Het is niet gewoon een voertuig, maar bovenal een bedrijfsmiddel waarmee een hogere productiviteit kan worden behaald.

EEN TRUCK DIE
UW BUSINESS BESCHERMT

Renault Trucks Renault Maxity BESCHERMING Euro 6
  • RICHTINGAANWIJZERS
  • DAGRIJVERLICHTING EN STANDAARD MISTLICHT
  • PARKEERLICHTEN
  • LAMPEN VOOR GROOTLICHT EN DIMLICHT

ELEKTRISCH VERSTELBARE BUITENSPIEGELS MET GEÏNTEGREERDE RICHTINGAANWIJZERS

De Renault Maxity biedt u een maximaal zicht in stedelijk en voorstedelijk gebied dankzij de frontstuurcabine en de grote voorruit.

De chauffeurs- en bijrijdersairbags, de rijhulptechnologieën en het schijfremsysteem dragen bij aan de veiligheid van de inzittenden en de bescherming van de lading.

  • facebook
  • twitter