RENAULT TRUCKS D
Renault Trucks

RENAULT TRUCKS D

Distributievrachtwagen

  • DIESEL
  • ELEKTRISCH
  • BIODIESEL
  • XTL
MOTOR DTI 8: 250/280 pk - DTI 5: 210/240 pk
Z.E. 100% elektrisch
GVW 18 → 26 ton
MTG 11 → 36 ton
CABINE

DAY CAB: KORTE CABINE
GLOBAL CAB: LANGE CABINE
CREW CAB: 4-DEURSCABINE

AS-CONFIGURATIE Vrachtwagen: 4x2 / 4x4
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet

VOORDELEN

  • Rentabiliteit
  • ROBUUSTHEID
  • Comfort
  • Veiligheid
  • HOGERE PRODUCTIVITEIT BIJ EEN LAGER VERBRUIK

    HOGERE PRODUCTIVITEIT BIJ EEN LAGER VERBRUIK

    Renault Trucks heeft nieuwe motoren ontwikkeld die zijn gebaseerd op erkende technologieën en die uitstekend geschikt zijn voor gebruik in en rond een stedelijke omgeving. De aandrijflijn biedt een ruime keuze aan technologieën en vermogens met nog lagere brandstof- en onderhoudskosten.

    EURO 6 STEP D-MOTOREN

    zuiniger in verbruik en vriendelijker voor het milieu.

    STANDAARD GEAUTOMATISEERDE VERSNELLINGSBAKKEN

    zorgen voor brandstofbesparing ten opzichte van een handgeschakelde versnellingsbak.

  • BESPAAR NOG MEER BRANDSTOF

    BESPAAR NOG MEER BRANDSTOF

    AERODYNAMISCH

    instelbaar in 12 verschillende posities voor alle carrosseriehoogten en cabinematen. Zijfenders om het brandstofverbruik nog verder te verlagen.

    INTELLIGENTE TECHNOLOGIEEN

    Automatische motorstop, Fuel Eco-schakelwerking, blokkering van de power-modus.

    OPTIFLEET-DIENSTENAANBOD

    Dankzij de follow-up van de voertuigen bestuurt u uw activiteit in real time en beheerst u uw voornaamste uitgavenposten.

  • AANBOD VAN ALTERNATIEVE ENERGIEEN

    AANBOD VAN ALTERNATIEVE ENERGIEEN

    Z.E. 100% ELEKTRISCH

    De schonere en stillere Renault Trucks D Z.E. is dé oplossing voor de stedelijke distributie van gemiddeld tonnage. Dankzij zijn nulemissie is hij toegelaten in alle milieuzones (in Frankrijk "Zones de Circulation Restreinte", ZCR) en lage-emissiezones (LEZ).

    BIODIESEL en xTL

    De dieselmotoren werken ook op biodiesel (B30 en B100) en XTL (synthetische diesel).

  • EENVOUDIG OP TE BOUWEN VOOR IEDERE INZET

    EENVOUDIG OP TE BOUWEN VOOR IEDERE INZET

    EEN VOERTUIG VOOR IEDERE SOORT VAN INZET

    Dankzij zijn ruime keuze aan asconfiguraties komt hij tegemoet aan al uw behoeften. Configureer uw voertuig precies zoals u het wilt hebben, dankzij de vele verschillende onderdelen en de voorbereidingen voor hangende elementen.

    ONTWORPEN OM VAN EEN CARROSSERIE TE WORDEN VOORZIEN

    Aftakassen, elektrische en elektronische interfaces, consoles op de langsliggers: tal van voorzieningen maken het mogelijk om specifieke uitrustingen te installeren die vereist zijn voor de vele verschillende distributieactiviteiten.

    VEREENVOUDIGDE CARROSSERIE-OPERATIES

    Dankzij een speciaal webportaal voor carrosseriebouwers kan de levertermijn van uw voertuig worden verkort.

  • HOUD UW BELOFTEN

    HOUD UW BELOFTEN

    EEN ROBUUSTE TRUCK

    Het chassis van de Renault Trucks D Wide is getest onder de zwaarste omstandigheden met extreme belasting. Om een maximale betrouwbaarheid en duurzaamheid te garanderen, is de cabine versterkt met materialen en technieken die bekend staan om hun duurzaamheid en robuustheid.

    SPECIFIEKE MODELLEN

    voor hulpdiensten of de brandweer of voor de bouw (4x4).

    CHASSIS LANGSLIGGERS

    Voorgeboord afhankelijk van de voertuigsamenstelling hierdoor een minimaal aantal gaten en daardoor een maximale stijfheid en sterkte van het chassis.

  • DE HELE STAD BEREIKBAAR, TOT IN DE SMALSTE STRAATJES

    DE HELE STAD BEREIKBAAR, TOT IN DE SMALSTE STRAATJES

    COMPACTE CABINEBREEDTE

    voor een grotere wendbaarheid.

    KORTE DRAAICIRKEL

    om vlot te manoeuvreren in de stad.

    OFF ROAD-MODUS

    Specifieke modus om het voertuig mobieler en veiliger te maken.

    ONBERISPELIJK GEDRAG

    Hoog motorvermogen in laag toerental gekoppeld aan een gerobotiseerde versnellingsbak voor meer rijcomfort.

  • ROBUUSTE TRUCKS

    ROBUUSTE TRUCKS

    100% STALEN BUMPER

    voor zware toepassingen (optioneel).

    KOPLAMPROOSTERS

    Optieken van polycarbonaat en koplampbeschermroosters (optioneel).

    VERSTEVIGDE MECHANISCHE OPHANGINGEN

    voor zwaar terrein (optioneel).

  • MEER COMFORT VOOR EEN HOGERE EFFICIËNTIE

    MEER COMFORT VOOR EEN HOGERE EFFICIËNTIE

    ALLES BINNEN HANDBEREIK

    Alle belangrijke bedieningselementen zijn ergonomisch geplaatst om het rijden te vergemakkelijken.

    TABLET / SMARTPHONE-HOUDER

    Inclusief 2 USB-C-poorten om verbonden te blijven zonder het verkeer uit het oog te verliezen.

    OPTIMALE RIJERVARING

    Lederen stuur en verwarmde pneumatische stoel (optioneel) om het rijcomfort te verhogen.

  • COMFORT AAN BOORD

    COMFORT AAN BOORD

    VELE OPBERGRUIMTES

    De Renault Trucks D biedt tal van opbergruimtes die zo werden geplaatst dat ze aan alle behoeften tegemoetkomen: op de centrale tunnel, de bovenste console, in het dashboard en achter de stoelen.

    CABINETYPES VOOR ALLE TOEPASSINGEN

    2 stoelen, banken en tot 7 plaatsen voor de Crew Cab-uitvoering.

  • HET PERFECTE WERKINSTRUMENT

    HET PERFECTE WERKINSTRUMENT

    VLOTTE CABINETOEGANG MET 2 OPSTAPTREDEN

    Grote trapbreedte en 90° deuropening.

    OPSTAPTREDEN VOOR DE VOORRUIT

    om het dagelijks werk van de bestuurder en het onderhoud van het voertuig te vergemakkelijken.

  • OPTIMAAL ZICHT ONDER ALLE OMSTANDIGHEDEN

    OPTIMAAL ZICHT ONDER ALLE OMSTANDIGHEDEN

    PANORAMISCHE VOORRUIT

    Groot glasoppervlak gecombineerd met verwarmde en elektrisch verstelbare achteruitkijkspiegels.

    VISION-PORTIER

    aanwezig aan bijrijderszijde voor het verbeteren van het zicht in stedelijke gebieden.

    BEGLAASD ZIJPANEEL

    aan passagierszijde om de andere weggebruikers beter te kunnen zien.

  • TECHNOLOGIEËN VOOR MAXIMALE VEILIGHEID

    TECHNOLOGIEËN VOOR MAXIMALE VEILIGHEID

    ADAPTIEVE CRUISECONTROL (ACC)

    handhaaft een veilige afstand tot het ervoor rijdende voertuig door de automatische aansturing van accelereren en afremmen (retarders en bedrijfsremmen), voor minder vermoeidheid en meer veiligheid.

    HILL START AID (HSA)

    Hulp bij het wegrijden op een helling. De remmen worden enkele seconden vastgehouden nadat het pedaal is gelost, om het wegrijden op een helling te vereenvoudigen.

    ADVANCED EMERGENCY BRAKING SYSTEM (AEBS)

    waarschuwing bij een eventuele botsing en vervolgens afremmen en totaal stilzetten van het voertuig, zonder enig ingrijpen door de chauffeur.

  • TECHNOLOGIEËN VOOR MAXIMALE VEILIGHEID

    TECHNOLOGIEËN VOOR MAXIMALE VEILIGHEID

    LANE DEPARTURE WARNING SYSTEM (LDWS)

    waarschuwt de chauffeur met een geluidssignaal zodra er een ongewenste koersafwijking van het voertuig wordt waargenomen.

    LEDACHTERVERLICHTING

    om beter zichtbaar te zijn voor de andere weggebruikers.

    GROOT AANBOD RETARDERS

    aangepast aan de kenmerken van het voertuig en aan zijn gebruik.

GALERIJ
  • Stedelijke distributie

    Stedelijke distributie

  • Bezem-sproeiwagen

    Bezem-sproeiwagen

  • Bosbrandtankwagen.

    Bosbrandtankwagen.

  • Koeltransport

    Koeltransport

  • Brandweerladderauto

    Brandweerladderauto

  • Bouw

    Bouw